انتشار : دوشنبه, 24 فوریه 2014

پروازهای فرودگاه دزفول کاهش یافت

به اشتراک گذاشتن
برچسب ها

ا لغو سه پرواز هفتگی شرکت هواپیمایی آسمان ، تعداد پروازهای فرودگاه دزفول کاهش یافت. به گزارش روز دوشنبه ایرنا در حال حاضر تعداد ۳۸ پرواز به صورت رفت و برگشت از طریق فرودگاه دزفول به مقصد تهران توسط شرکت های هوایی نفت،آسمان و ایران ایر تور انجام می شود.…

81057777-5521624

با لغو سه پرواز هفتگی شرکت هواپیمایی آسمان ، تعداد پروازهای فرودگاه دزفول کاهش یافت.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا در حال حاضر تعداد ۳۸ پرواز به صورت رفت و برگشت از طریق فرودگاه دزفول به مقصد تهران توسط شرکت های هوایی نفت،آسمان و ایران ایر تور انجام می شود.

لغو سه پرواز به علت سرویس یک فروند هواپیمای شرکت آسمان در اسفندماه سال جاری صورت گرفت.

با لغو این سه پرواز ، پروازهای شامگاه چهارشنبه هفتم و ۱۴ اسفندماه فرودگاه دزفول به مقصد تهران که قرار بود از طریق شرکت آسمان انجام شود و پرواز صبح پنجشنبه هشتم اسفندماه شرکت آسمان از طریق فرودگاه دزفول به مقصد تهران لغو شده است.

ساعت پرواز روز شنبه دهم اسفندماه از طریق فرودگاه دزفول نیز تغییر یافته و پرواز تهران -دزفول در ساعت ۱۹:۴۰ و پرواز دزفول-تهران در ساعت ۲۱:۵۵ انجام می شود.

۳۸ پرواز دزفول -تهران از طریق فرودگاه دزفول در چهار نوبت در تمام روزهای هفته انجام می شود.

پیش از این پرواز دزفول -اصفهان نیز به دلیل عدم استقبال مسافران از طریق فرودگاه دزفول لغو شده بود.

فرودگاه دزفول نقش مهمی در جابجایی مسافر در شمال استان خوزستان دارد

دیدگاهتان را بنویسید :

نام

پست الکترونیک

وب سایت

XHTML: شما می توانید از این برچسب های HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

کد امنیتی *