انتشار : یکشنبه, 18 می 2014

آخرین اخبار از مراسم بزرگداشت 4 خرداد – روز دزفول در برج میلاد+ثبت نام

به اشتراک گذاشتن
برچسب ها

با سلام و احترام بدینوسیله به اطلاع همشهریان عزیز می رساند مهلت ثبت نام به پایان رسیده است و به دلیل استقبال بینظیر همشهریان و محدودیت جا و امکانات پاسخگویی به عزیزان خواهشمند است دیگر ثبت نام نقرمایید به موارد جدید ترتیب اثر داده نمی شود.

بدینوسیله به اطلاع همشهریان عزیز و گرامی می رساند با تلاش ستاد یزرگداشت چهارم خرداد تهران ،مراسم گرامیداشت 4 خرداد روزمقاومت وپایداری -روز دزفول در روز 4خرداد 1393 از ساعت 16تا 19 در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد .در این مراسم از سخنرانی مقام مدعو(مهندس ضرغامی) وبرنامه های متنوع فرهنگی بهره خواهیم برد.

-با توجه به حضور مهندس ضرغامی ریاست صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ،از این مراسم فیلمبرداری خواهد شد و در بخش های مختلف خبری و بصورت ویژه پخش تلویزیونی خواهد شد.

– با هماهنگی مسئولین برج میلاد ، بازدید از برج در انتهای مراسم  باپرداخت درصدی از وجه بلیط امکان پذیر می باشد.

– به خانواده های شرکت کننده بسته فرهنگی نفیسی مرتبط با دزفول تقدیم خواهد شد.

-کارت های شرکت  در مراسم آماده شده است که از طریق رابطین (همانند سال گذشته )بصورت وسیعتر توزیع می گردد .اسامی این عزیزان و نحوه مراجعه و ارتباط با این عزیزان از طریق سایت یا پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

تماس فقط در ساعات روز از 10صبح تا 20شب

 

– تمام عزیزانی که تاکنون از طریق دیدگاه های سایت یا  ایمیل تقاضای ثبت نام نموده اند نام آنها در لیست شرکت کنندگان ثبت شده است.

– خواهشمندیم اطلاعات درخواستی را حتما بصورت کامل ارسال نمایند . اطلاعات ناقص امکان برنامه ریزی را سلب می نماید.

برای شرکت در این مراسم لازم اطلاعات زیر را از طریق رایانامه زیر یا ثبت در قسمت دیدگاه ها یا از طریق ورود اطلاعات در قسمت ثبت نام یا ارسال پیامک به شماره 30001541666666در هیئت برای ما ارسال فرمایید تا برنامه ریزی برای حضور شما در مراسم صورت پذیرد.

از کسانیکه می توانند ما را دراجرای هرچه بهتر مراسم یاری نمایند تقاضا داریم با اعلام آمادگی در همین قسمت ،کمک کار برادران خود باشند.

رایانه نامه هیئت :

اطلاعات لازم :

ا- نام و نام خانوادگی سرپرست خانوار

2 – شماره همراه (قابلیت دریافت پیامک هیئت 30001541666666 یا50002140را برای اطلاع رسانی ضروری داشته باشد)

3- تعدادشرکت کنندگان:

4- رایانامه شخصی(ایمیل ) برای ارتباط بهتر

5 – منطقه زندگی درتهران(شمالشرق-شمالغرب – شرق – غرب – جنوب غربی – جنوب شرقی ) کرج ،شهریار،قم ،قزوین جهت تحویل کارت دعوت از طریق رابطین داوطلب

این اطلاعات مرتب به روز می شود.

[

دیدگاهتان را بنویسید :

نام

پست الکترونیک

وب سایت

XHTML: شما می توانید از این برچسب های HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

کد امنیتی *