انتشار : جمعه, 02 سپتامبر 2016

مراسم بزرگ علوی هیات محبان حضرت ولیعصر عج – دزفولی های مقیم مرکز در ایام عید غدیر خم و هفته بزرگداشت دفاع مقدس

به اشتراک گذاشتن
برچسب ها

مراسم بزرگ علوی هیات محبان حضرت ولیعصر عج – دزفولی های مقیم مرکز در ایام عید غدیر خم و هفته بزرگداشت دفاع مقدس در روز شنبه سوم مهر۱۳۹۵ از ساعت ۱۵۳۰ در باغ موزه دفاع مقدس با برنامه های حماسی و شاد برگزار می شود.

برنامه ازساعت ۱۵۳۰ شروع می شود و تا اذان مغرب در سالن همایش های بین المللی خلیج فارس باغ موزه ادامه می یابد و بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر باغ موزه برنامه ویدیو مپینگ در آنجا به نمایش در خواهد آمد و درانتها برنامه نما و آب و آتش به اجرا در می آید.

همشهریان عزیز بایستی برای ثبت نام شرکت در مراسم  تنها نام و نام خانوادگی سرپرست خانوار و تعداد همراهان را به شماره ۰۹۹۰۱۹۱۱۹۵۵ پیامک نمایند.(پیامک جواب ارسال نمی گرددو ارسال پیامک از طرف شما ثبت نام تلقی می گردد)

غذا به اندازه افراد ثبت نام شده تدارک دیده می شود.

لطفا به سایر همشهریان اطلاع رسانی نمائید.

از عزیزانی که نذوراتی دارند تقاضا می شود نذورات نقدی را به شماره کارت       ۶۲۷۳۸۱۱۶۱۲۴۵۸۴۵۲ بانک انصار بنام عبدالرضا قلمبر وسیدعلی قلندری واریز فرمایید.

http/telegram.me/dezvaliasr

dezvaliasr@

دیدگاهتان را بنویسید :

نام

پست الکترونیک

وب سایت

XHTML: شما می توانید از این برچسب های HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

کد امنیتی *