انتشار : سه‌شنبه, 11 فوریه 2014

عشق کریم به احمد

به اشتراک گذاشتن
برچسب ها

این ایام که مصادف است با سالروز ایام الله دهه فجر ، در آستانه سالگرد عملیات والفجر 8 و شهدای عزیزمان در این عملیات هستیم . یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشته به ارواح طیبه آنان صلوات  درود می فرستیم .


ستاره آسمان ذخیره : شهید حاج عبدالکریم پورمحمدحسین

قصد داشتم تا در برای یکی دیگر از ستارگان ذخیره سپاه دزفول مطلبی بنویسم که بیان خاطره برادر عزیزم ” حاج علیرضا بیباک ” پیوندی ایجاد کرد بین دو تن از شهدای دفاع مقدس :

“حاج عبدالکریم پورمحمدحسین و حاج احمد سوداگر “

بعد از عملیات فتح المبین حاج احمد به دنبال جذب نیروهای جدیدی برای اطلاعات عملیات تیپ بود . از جمله کسانی که مورد توجه حاج احمد قرار گرفته بود عبدالکریم پور محمد حسین است .

نکته جالب اینکه تا آن موقع هیچ برخورد و تماسی بین این دو نفر اتفاق نیفتاده حتی عبدالکریم حاج احمد را ندیده و به قیافه هم او را نمی شناسد !

روزی حاج احمد از شهید سید محمدی علوی می خواهد تا قراری برای دیدار با عبدالکریم گذاشته بدون اینکه او را معرفی کند همدیگر را ملاقات کنند  . سید به اتفاق حاج احمد به منزل عبدالکریم می روند و در آنجا حاج احمد شروع می کند بر علیه بچه های اطلاعات خصوصا خودش صحبت کردن و می گوید :

بچه های اطلاعات چیزی نمی دانند و احمد هم فقط حرف می زند و چیزی بلد نیست ! عبدالکریم ناراحت می شود می گوید : مگر شما احمد را می شناسی که اینگونه برعلیه او حرف می زنی ؟ و حاج احمد می گوید کاملا او را می شناسم ! او فقط حرف می زند …

عبدالکریم که از اینگونه حرف زدن های او ناراحت می شود با عصبانیت می گوید من که ترا نمی شناسم و به احترام سید هم به تو چیزی نمی گویم ! اما تو حق نداری راجع به احمد اینطور قضاوت کنی !

حاج احمد که تعصب عبدالکریم را نسبت به خود می بیند می گوید : من احمد سوداگرم !

عبدالکریم  با شنیدن این حرف  ، حاج احمد را بغل کرده و می بوسد و از او عذر خواهی می کند . حاج احمد هم می گوید : من توصیف شما را شنیده بودم ولی می خواستم خودم امتحان کنم ! …

می گفتند بعدها حاج احمد هرگاه مشکلی در شناسایی منطقه ای پیدا می کرد می گفت : عبدالکریم برود برای شناسایی  

حاج عبدالکریم پور محمد حسین در سپیده دم 21/11/64 در عملیات والفجر هشت به شهادت می رسد تا یکی از بهترین و مورد اعتماد ترین نیروهای اطلاعات عملیات به کاروان شهدا بپیوندد و در بهشت به انتظار حاج احمد سوداگر بماند …

 

دیدگاهتان را بنویسید :

نام

پست الکترونیک

وب سایت

XHTML: شما می توانید از این برچسب های HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

کد امنیتی *