انتشار : جمعه, 05 دسامبر 2014

از انتقاد به افزایش ۶۰ درصدی قیمت نان تا تذکر به افزایش سرقت های مسلحانه در دزفول/ از وزیر بهداشت می خواهیم تجدید نظر کنند/ دشمن همواره به دنبال ایجاد انحراف در جنبش دانشجویی است

به اشتراک گذاشتن
برچسب ها
از انتقاد به افزایش ۶۰ درصدی قیمت نان تا تذکر به افزایش سرقت های مسلحانه در دزفول/ از وزیر بهداشت می خواهیم تجدید نظر کنند/ دشمن همواره به دنبال ایجاد انحراف در جنبش دانشجویی است

امام جمعه دزفول:

از انتقاد به افزایش ۶۰ درصدی قیمت نان تا تذکر به افزایش سرقت های مسلحانه در دزفول/ از وزیر بهداشت می خواهیم تجدید نظر کنند/ دشمن همواره به دنبال ایجاد انحراف در جنبش دانشجویی است

حجت الاسلام قاضی با اشاره به موضوع مهم و نگران کننده تغییر وضعیت دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: متاسفانه اخیرا شنیده شده عده ای تلاش می کنند تا دانشگاه علوم پزشکی دزفول به عنوان یک دانشگاه مستقل در استان خوزستان به زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز تبدیل شود که این اقدام مورد تایید مردم دزفول نیست.

حجت الاسلام و المسلمین “سیدمحمدعلی قاضی دزفولی” در خطبه های نماز وحدت بخش جمعه دزفول که در مصلای امام علی(ع) این شهر برگزار گردید، ضمن سفارش به رعایت تقوای الهی، با بیان اینکه افزایش سرقت و نا امنی موجب نگرانی مردم دزفول شده است گفت: امنیت از نان شب برای مردم واجب تر است.

وی با بیان اینکه نباید منکر تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی شد گفت: ضمن اینکه از نیروی انتظامی می خواهیم با افزایش گشت خیابانی ، برای برخورد با سارقان از ظرفیت بسیج استفاده کند، از دستگاه قضایی انتظار داریم مجازات سنگینی برای سارقان در نظر بگیرد.

امام جمعه دزفول ادامه داد: سارقان و زورگیران گستاخ شده و در روز اقدام به سرقت می کنند. در موردی سارق مسلح با زور و تهدید اقدام به سرقت خودروی یکی از نماز گزاران مسجدی در دزفول نموده که پس از تعقیب و گریز توسط مردم سارق با تیراندازی و ایجاد وحشت موفق به فرار شده است.

امام جمعه دزفول افزود: سرقت و موارد مشابه موجب نگرانی مردم دزفول شده است از مسوولان ذیربط می خواهیم در راستای تامین امنیت و برخورد با سارقان از هیچ اقدامی دریغ نکنند.

حجت الاسلام با اشاره به موضوع مهم و نگران کننده تغییر وضعیت دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: متاسفانه اخیرا شنیده شده عده ای تلاش می کنند تا دانشگاه علوم پزشکی دزفول به عنوان یک دانشگاه مستقل در استان خوزستان به زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز تبدیل شود که این اقدام مورد تایید مردم دزفول نیست.

خطیب جمعه دزفول، تغییر هر مدیری در حوزه دانشگاه های علوم پزشکی را حق وزیر دانست گفت: از وزیر بهداشت می خواهیم نسبت به گرفتن استقلال دانشگاه علوم پزشکی دزفول، تجدید نظر کنند.

وی همچنین از افرادی که پیگیری این تصمیم اشتباه هستند مشفقانه خواست دست از این کار بردارند چرا که این اقدام در راستای عزت دزفول نیست چرا که مردم این شهرستان شایسته خدمات بیشتری می باشند.

خطیب جمعه دزفول در ادامه با اشاره به افزایش قیمت نان افزود:متاسفانه به رغم اعلام مسوولان ، قیمت نان در دزفول در مواردی تا ۶۰ درصد افزایش یافته ضمن اینکه وزن چانه خمیر نیز کاهش یافته است.

حجت الاسلام قاضی خواستار نظارت بیشتر شورای آرد و نان و فرمانداری دزفول بر نرخ نان در این شهرستان شد و گفت:افزایش قیمت نان موجب فشار بیشتر به قشر ضعیف جامعه شده است.

وی افزود:برخی واحدهای نانوایی در دزفول نان را با قیمت های مختلف عرضه می کنند که باید با نظارت جلوی تخلف را گرفت.

وی در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه با تسلیت ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: اربعین اولین و اثرگذارترین ثمره عاشوراست که باید هر سال باشکوهتر برگزار شود.

امام جمعه دزفول گفت:در شرایطی که تکفیری ها و تروریست های داعش ، تهدید به بمب گذاری در اربعین حسینی کرده اند ، مردم امسال باشکوه و اقتدار بیشتری در آیین عزاداری اربعین حسینی در کربلای معلی حضور خواهند یافت چرا که تهدید دشمن ، رغبت مردم برای شرکت در این مراسم معنوی به عنوان نمایشی از اقتدار بزرگ شیعیان را بیشتر کرده است.

حجت الاسلام قاضی در ادامه با گرامیداشت یاد شهدای دانشجوی شانزدهم آذر سال ۱۳۳۲ گفت: ۱۶ آذر نقطه عطفی در تاریخ جنبش دانشجویی است که ثمره این جنبش در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ با تسخیر لانه جاسوسی به بار نشست.

وی با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال ایجاد انحراف در جنبش دانشجویی است بیان داشت: نقش جنبش دانشجویی در پیشرفت علمی کشور مهم و بی بدیل است.

خطیب جمعه دزفول در خاتمه افتتاح راه آهن ترانزیتی شرق دریای خزر با حضور روسای جمهوری ایران ، ترکمنستان و قزاقستان در راستای حضور پر رنگ ایران در مبادلات تجاری جهان و رونق اقتصادی کشور مهم دانست و اظهار داشت: این طرح مهم اقتصادی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اجرا شده و دستاوردهای اقتصادی بزرگی برای کشور به دنبال دارد.

دیدگاهتان را بنویسید :

نام

پست الکترونیک

وب سایت

XHTML: شما می توانید از این برچسب های HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

کد امنیتی *