انتشار : سه‌شنبه, 25 فوریه 2014

فرستنده دیجیتال دزفول نیازمند ۴۰۰ میلیون تومان

به اشتراک گذاشتن
برچسب ها

صدا و سیما برای راه اندازی فرستنده دیجیتال در دزفول چهار میلیارد ریال مطالبه کرده است. هر چند که راه اندازی فرستنده تلویزیونی جزء وظایف ذاتی رسانه ملی است اما صدا و سیما نصب فرستنده دیجیتال در شهرستانها را منوط به پرداخت هزینه راه اندازی آن از سوی هر شهرستان و فرمانداری ها نموده است.

عدم راه اندازی فرستنده دیجیتال در دزفول موجب شده تا علاقه مندان به شبکه های استانی از گیرنده ماهواره ای استفاده کنند.

به گفته یک فرد مطلع در زمان حاضر امکان دریافت شبکه های استانی در دزفول از طریق فرستنده شوشتر وجود دارد، اما به دلیل بعد مسافت امواج این فرستنده در دزفول ضعیف دریافت شده و در برخی مناطق شهری امواج این فرستنده به کلی قابل دریافت نیست.

وی افزود: مجوز نصب و راه اندازی فرستنده دیجیتال برای دزفول از سوی صدا و سیما صادر شده اما تا تامین نشدن اعتبار مذکور و پرداخت نشدن آن به صدا و سیما ، اقدامی برای نصب آن نمی شود.

همچنین امکانات و تجهیزات رادیو شهری دزفول نیز به دلیل عمر بالا، بعضا مستهلک شده و باید نوسازی شوند که در این رابطه نیز بودجه ای وجود ندارد.

ساکنان بخش شهیون و سردشت دزفول نیز نسبت به دریافت ضعیف امواج رادیویی و تلویزیونی گله مند بوده و خواستار راه اندازی فرستنده دیجیتال می باشند.

دریافت نشدن برخی شبکه های رادیویی از جمله رادیو فرهنگ و نیز قطع مکرر برخی از این شبکه ها از جمله رادیو پیام در ساعاتی روز از دیگر مشکلات ناشی از فقدان فرستنده دیجیتال در شهرستان دزفول می باشد.

دزفول به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان خوزستان جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر داردوبا شهرهای نزدیک به حدود یک میلیون نفر می رسد

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید :

نام

پست الکترونیک

وب سایت

XHTML: شما می توانید از این برچسب های HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

کد امنیتی *